«آریان کیمیا تک» درج نماد شد

شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک (سهامی عام) با نماد «کیمیاتک» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج می‌شود.

به گزارش صدای بورس،با توجه به موافقت هیئت ‌پذیرش اوراق بهادار در جلسه مورخ  ۱۶/ ۰۷/ ۱۳۹۹ با پذیرش سهام شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک (سهامی عام) در بورس اوراق بهادار تهران و با عنایت به احراز موارد تعیین‌ شده در مصوبه‌ مزبور از سوی آن شرکت؛ از تاریخ ۲۵ / ۱۱ / ۱۳۹۹ شرکت مذکور به‌ عنوان پانصد و هشتاد و دومین شرکت پذیرفته ‌شده در ﺑﺨﺶ «محصولات شیمیایی» ، گروه «ساخت سایر محصولات شیمیایی» و طبقه «تولید شوینده‌ها، فرآورده‌های بهداشتی، عطر و محصولات آرایشی» با کد صنعت «۴۴۲۴» و نماد «کیمیاتک، KIMIATEK» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج می‌شود.

شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک با سرمایه ۱۵۰۰میلیارد ریالی در فهرست نرخ های بورس اوراق بهادار است و در لیست انتظار عرضه اولیه سهام قرار گرفته است. این شرکت مالکیت شش برند مشهور را در در اختیار دارد. مای، شون، الارو و نئودرم، کالیستا و نوت از جمله برندهای مطرح آرایشی و بهداشتی تحت فعالیت این شرکت هستند. همچنین گروه صنعتی گلرنگ با ۳۸.۷ درصد مالکیت، سهامدار عمده شرکت محسوب می شود.