تلخی‌ها و شیرینی‌های بکام؛ از گذشته تا امروز

گروه شامل شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی (سهامی عام) و شرکت‌های فرعی ایساتیس ارتباطات قندی، پلیمر ایساتیس قندی ابرکوه و شبکه‌سازان کیهان  و شرکت برق آفتابی هدایت نور یزد است.

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی (سهامی عام) در تاریخ 29 آبان ماه 1363 بصورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و طی شماره 54309 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و در تاریخ 28/10/1382 به شرکت سهامی عام تبدیل شد.
شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در تاریخ 27/12/1382 در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته و در تاریخ 7/7/1383اولین معامله سهام آن (بانماد بکام) در تالار بورس انجام شد.
 
پس از آن در تاریخ 23/10/1383 معادل 51 درصد سهام شرکت از طریق سازمان بورس به شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (سهامی عام) واگذار شد. در حال حاضر شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی جزو شرکت‌های فرعی شرکت توسعه معادن و فلزات محسوب می‌شود که شرکت نهایی گروه، فولاد مبارکه است.
 
 
موضوع فعالیت شرکت
 
الف)موضوعات اصلی:
تاسیس و ایجاد کارخانه جهت تولید انواع سیم، کابل، کلیه وسایل،تجهیزات و مواد اولیه صنایع مخابراتی و فناوری اطلاعات و ارتباطات،برق،کنترل و همچنین تولید فیبرنوری و برق خورشیدی
 
ب)موضوعات فرعی:
 
- انجام هرگونه خدمات فنی و مهندسی شامل مشاوره، طراحی، تهیه و تامین ماشین‌آلات و تجهیزات، نصب و راه‌اندازی،بهره‌برداری،نگه‌داری، آموزش و پشتیبانی
- انجام کلیه امور بازرگانی، از جمله واردات کلیه مواداولیه، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوط به موضوع شرکت و فروش صادرات محصولات تولیدی و سایر معاملات بازرگانی مجاز
- تهیه و یا مشاوره در تهیه طرح‌های جامع و تفضیلی مرتبط با فعالیت‌های شرکت
و ...
 
 
 
 
سرمایه شرکت
در حال حاضر شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی با سرمایه 8040103 میلیون ریالی (معادل 804 میلیارد تومان) در حال فعالیت است.
 
 
چشم‌انداز قیمتی
 
روند اصلاحی "بکام" از اواخر خرداد ماه 99 آغاز شد و پس از نزول‌های پی‌در‌پی روند نزولی آن در محدوده 320 تومان متوقف و سپس حرکت آن در مسیر خنثی آغاز شد.
در صورتی که در روزهای آینده روند اصلاحی این نماد به سمت اصلاح بیشتر حرکت کند ورود آن به محدوده 270 تا 250 تومان امکان‌پذیر است؛ اما در صورتی که تحرکات این نماد در جهت صعودی آغاز شود محدوده‌های 580 و 500 تومان را می‌توان به‌عنوان اهداف قیمتی این نماد در نظر گرفت.