سهامداران "شتوکا" بخوانند

تاریخچه فعالیت شرکت:

شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان (سهامی عام) در راستای تولید و تأمین رنگ ورق رنگی در داخل کشور و بومی سازی این تکنولوژی و قطع وابستگی شرکت فولاد مبارکه به خارج از کشور در سال 1385 تحت شماره 28565 در اداره ثبت شرکت‌های اصفهان به ثبت رسید و مشغول به فعالیت گردید.

این شرکت در تاریخ 15/10/1394 با تایید سازمان بورس اوراق بهادار موفق به ورود به بازار سرمایه شد.

امروزه این شرکت محصولات اصلی خود را در حوزه کویل به شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، گروه صنعتی هفت الماس قزوین، گالوانیزه سمنان، گروه صنعتی فولاد بهمن، آلومینیوم پارس(ساوه)، نورد آلومینیوم اراک و... همچنین در حوزه کفپوش‌های صنعتی و رنگ‌های ضد خوردگی به شرکت‌های پالایش نفت امام خمینی شازند، پتروشیمی رجال، پالایش گاز پارسیان، مهندسی ساخت تجهیزات متک سپاهان و ... عرضه می‌کند.
 
موضوع فعالیت شرکت:

موضوع فعالیت اصلی شرکت مطابق اساسنامه:

تولید و تامین رنگ‌های صنعتی برای مصارف گوناگون
بازاریابی و فروش محصولات تولیدی نظیر پوشش‌های صنعتی و سایر اقلام وابسته به موضوع فعالیت شرکت
تامین مواداولیه مورد نیاز کارخانجات رنگ‌سازی و ارائه خدمات فنی و پشتیبانی به آن‌ها و ...
 
 
سرمایه شرکت:

سرمایه ثبت شده شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان 150000 و سرمایه ثبت نشده این شرکت 225000 میلیون ریال که در مجموع معادل 5/37 میلیارد تومان است.
 
چشم‌انداز قیمتی:
نوسانات خنثی در نماد "شتوکا" برای تکمیل فرم کلی تحرکات اصلاحی در روزهای گذشته همچنان در حال تکمیل است.
براساس نمودار قیمتی این سهم می‌توان گفت که در صورت افزایش تقاضا در روزهای آینده انتظار افزایش قیمت این نماد تا محدوده‌های 2000 و 3200 تومان وجود دارد اما ادامه مسیر اصلاحی این نماد موجب ریزش ارزش سهام این شرکت تا محدوده‌های 1000 و 730 تومان می‌شود.