شرایط خرید کامیون کشنده امپاور از طریق بورس کالا ابلاغ شد

بورس کالا شرایط خرید کامیون کشنده امپاور (EM POWER) را ابلاغ کرد.

در جدیدترین نامه محمد نوروزپور، مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالای ایران درخصوص خرید محصول کامیون کشنده امپاور در تاریخ ۲۰ مهر آمده است: مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۱۹ مهر خواهد بود.

همچنین پیش دریافت خرید خودرو به میزان ۲۰ درصد است و هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه را داشته و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) مجاز به ثبت سفارش حداکثر ۵ دستگاه خودرو است.

۲۰ مهر ۵۰ دستگاه کامیون کشنده امپاور متعلق به بهمن دیزل با قیمت پایه ۳۰ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال روی تابلو عرضه بورس کالا می رود.

این خودرو به صورت دو ماهه یعنی ۲۰ آذر تحویل خریداران می شود و خریداران ملزم به وازیر هزینه هایی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعا به مبلغ ۱۱۲ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۱۱ ریال است که به ترتیب مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ ۳۱ میلیون و ۳۱۵ هزار ریال، هزینه راهگشا یک میلیون و ۶۳۵ هزار ریال، هزینه شماره گذاری یک میلیون ریال، هزینه پست یک میلیون و ۲۶۲ هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث ۷۷ میلیون و ۹۴ هزار و ۱۱ ریال) می باشند.

امروز نیز پس از ۶۵ دقیقه رقابت نفس گیر خریداران و ثبت تقاضای ۲۷۱ دستگاهی برای خرید ۳۵ دستگاه کامیون کشنده FAW CA۴۱۸۰ سیبا موتور، این محصول با میانگین قیمتی ۳ میلیارد و ۱۵۸ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان و رقابت ۳۳.۲۶ درصدی معامله شد؛ قیمت پایه ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان بود.