بورس کالا امروز میزبان 1000 دستگاه پژوه 207 می شود

بورس کالا، امروز میزبان عرضه ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید متعلق به ایران خودرو با موعد تحویل سه ماهه است.

 طبق اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، امروز ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید متعلق به ایران خودرو با موعد تحویل سه ماهه در ۳۰ بهمن عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۱۰۰ درصد و قیمت پایه ۱۸۷.۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. هرکد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یک دستگاه است. خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند. متقاضیان باید سفارش را تا ساعت ۱۲ یکشنبه ۲۹ آبان ثبت کنند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه ها اقدام کنند.

هزینه ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴.۳ میلیون تومان به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. درصورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.