هفته آینده اعلام می شود؛ جزئیات واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اعلام زمان راه اندازی تالار مولدسازی دارایی‌ها، گفت: جزئیات واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس هفته آینده اعلام خواهد شد.
حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه تمام زنجان با اشاره به واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس طبق روال طی سال جاری گفت: جزئیات واگذاری هفته آینده و بعد از تکمیل مذاکرات در حال انجام، اعلام خواهد شد.

وی افزود: مسیر مولد سازی شامل شناسایی، تثبیت مالکیت، ارزش‌افزایی، قیمت‌گذاری و روش مولد سازی (تهاتر، مزایده و مشارکت و غیره )است. بنابراین دارایی ثابت و غیرمنقول عین دارایی منقول نیست که فروش و عرضه به راحتی انجام شود و نیاز به تدبیر دقیق دارد. هر چند مقدمات آن طولانی باشد، بهره، مزایا و منفعت این واگذاری عمومی خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: مولدسازی در  معیشت مردم هم اثرگذار است و موجب ایجاد اشتغال، تولید و جبران کسری بودجه شده و تورم را کاهش می‌دهد و در واقع منفعت ملی، منطقه‌ای و محلی دارد.

قربان زاده از راه اندازی تالار مولدسازی دارایی‌های دولت طی هفته‌های آینده و بصورت یکپارچه خبر داد که امکان مشارکت استان‌ها در آن فراهم شده است. برای مولدسازی اراده ملی نیاز است و هم افزایی می تواند به پیشبرد کارها کمک کند.