"برکت" ۱۰ درصد سهام زیرمجموعه غیر بورسی را به مزایده گذاشت

هلدینگ دارویی برکت، شرایط واگذاری ۱۰ درصد از سهام زیرمجموعه غیر بورسی را از طریق مزایده با قیمت پایه پیشنهادی ۲۵۷ میلیارد تومانی اعلام کرد.

هلدینگ دارویی برکت شرایط واگذاری 10 درصد از سهام زیرمجموعه غیر بورسی را از طریق برگزاری مزایده با قیمت پایه پیشنهادی 257 میلیارد تومانی اعلام کرد و با توقف نماد ، آماده بازگشایی شد.

بر این اساس، "برکت" اعلام کرد: در نظر دارد 530 میلیون سهم معادل 10 درصد سهام شرکت بیوسان فارمد (سهامی خاص) را از طریق مزایده و به صورت نقد و اقساط واگذار کند.

قیمت پایه مزایده 257 میلیارد تومان تعیین شده که 25 درصد مبلغ پیشنهادی پس از کسر سپرده حضور در مزایده از کل ثمن معامله طی یک فقره چک بانکی یا قبض واریز وجه به حساب بانکی فروشنده بعد از اعلام نتیجه مزایده و اعلان قطعی برنده از جانب خریدار به فروشنده بصورت نقدی و یا ظرف 5 روز کاری از زمان اعلام کتبی پرداخت و الباقی با فاصله زمانی هر قسط سه ماه به موجب چک از برنده دریافت می‌شود.

فعالیت شرکت در زمینه تحقیق و توسعه تولید مواد اولیه، واسط و نهایی محصولات دارویی با منشا بیوتکنولوژی، نانو تکنولوژی، نوترکیب و .... و اولویت واگذاری با شرکت‌های فعال در حوزه دارویی و سرمایه گذاری در شرکت های دارویی است.