آغاز پذیره نویسی صندوق "اونیکس" در آینده ای نزدیک

مدیرعامل تامین سرمایه کیمیا از صدور مجوز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت کیمیا با سقف هزار میلیارد تومانی از سوی سازمان بورس خبر داد.

مهرداد فرح آبادی از صدور مجوز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت کیمیا از سوی سازمان بورس خبر داد و گفت: بزرگترین چالش تحقق صیانت از دارایی سرمایه‌گذاران بورسی، نحوه کنترل ریسک‌های سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: بهترین راهکار کنترل ریسک در بازار سرمایه، تسهیل دسترسی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری و توسعه این ابراز مهم مالی است. صندوق‌های سرمایه‌ گذاری، نهادهای مالی تخصصی تحت نظارت سازمان بورس هستند که زیر نظر مدیران حرفه‌ای و در چارچوب قوانین و مقرارت سختگیرانه فعالیت می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از کم‌ریسک‌ترین ابزارهای مالی بازار سرمایه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت است. طبق رسالت هیات مدیره تامین سرمایه کیمیا، راه‌اندازی انواع صندوق‌های سرمایه گذاری در دستور کار قرار دارد که در گام نخست با هدف ایجاد فرصت برای افرادی که تمایل به سرمایه‌ گذاری امن و کم ریسک دارند، صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت کیمیا را با سقف ارزش هزار میلیارد تومان تاسیس کرد و دیروز هم مجوز پذیره‌نویسی این صندوق از سوی سازمان بورس صادر شد.

فرح آبادی از آغاز پذیره‌نویسی این صندوق طی دو هفته آینده خبر داد و گفت: جزییات ساز و کار این صندوق با نماد "اونیکس" طی چند روز آینده به اطلاع می‌رسد.