زمان معارفه گوهر فام اعلام شد

شرکت ۱۰۰ میلیارد تومانی گوهر فام، یکشنبه و دوشنبه معارفه می شود تا با عرضه اولیه ۲۵ درصد از سهام در آینده نزدیک وارد بازار سرمایه شود.

 

جلسه معارفه شرکت گوهر فام با نماد "شفام" ساعت 10:30 روزهای یکشنبه و دوشنبه 29 و 30 بهمن از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند سوالات را تا ساعت 16 یکشنبه از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.
 

بر اساس این گزارش، شرکت گوهرفام 5 تیر سال 1368 تاسیس و در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسید. محل اصلی شرکت در تهران و محل کارخانه در کیلومتر 12 اتوبان کرج قرار دارد.
 

موضوع اصلی فعالیت شرکت تهیه ،تولید و پخش انواع رنگ‌ها و سایر پوشش‌ها و کفپوش‌های تزیینی ساختمانی و صنعتی، انواع محصولات پلاستیکی و مواد پاک کننده و بهداشتی، تولید انواع رزین‌های صنعتی، تهیه و واردات و نصب انواع ماشین آلات و ایجاد و تاسیس کارخانه‌ها جهت تولید و بسته‌بندی انواع رنگ‌ ها، کفپوش‌ها، انواع محصولات پلاستیکی و مواد پاک کننده و بهداشتی، واردات، صادرات، توزیع و فروش انواع مواد اولیه تولید رنگ است.
 

سرمایه شرکت در بدو تاسیس 100 هزار تومان بوده که طی 7 مرحله افزایش سرمایه به 100 میلیارد تومان رسیده است. 100 درصد مالکیت سهام این شرکت با 181 نیروی انسانی به سرمایه‌گذاری سلیم تعلق دارد.

توسعه محصولات مربوط به رنگ‌ها و پوشش‌های صنعتی، طرح توسعه رنگ‌های ساختمانی، طرح توسعه واحد تینر، طرح صادرات محصولات، طرح توسعه واحد خدمات رنگ از جمله مهم‌ترین برنامه‌های توسعه محصولات هستند.