زمان معارفه شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس اعلام شد

جلسه معارفه شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس با نماد "حپرتو" ساعت 10:30 روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری 3 و 4 مهر بصورت آنلاین و از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.

براساس این گزارش ، متقاضیان می توانند سوالات را تا ساعت 16 دوشنبه سوم مهر از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

طبق بررسی ها بورس پرس، شرکت پرتو بارفرابر خلیج فارس سال 91 بصورت سهامی خاص فعالیت را در زمینه ارائه کلیه خدمات عمومی و تخصصی حمل و نقل باری و ترکیبی (عملیات جاده‌ای) در داخل و خارج  آغاز کرد. عمده بارهایی که توسط این شرکت تاکنون حمل شده شامل محصولات معدنی (کنستانتره، آهن، گندله و…) محصولات فولادی (شامل آهن اسفنجی، شمش، اسلب، کویل و…) و کانتینرهای مربوط به شرکت‌های معدنی و صنعتی خصوصی و دولتی و نیمه دولتی است.

این شرکت با در اختیار داشتن 450 دستگاه واگن باری ملکی و 600 دستگاه واگن باری اجاره‌ای در کلاس‌های مخزن دار، لبه بلند و کوتاه توانایی بسیاری در بحث ترانزیت داخلی و خارجی دارد. شرکت هواپیمایی هرمز تنها زیر مجموعه این شرکت است که 0.4 درصد سهام آن به شرکت پرتو بار تعلق دارد. از آنجا که درصد سرمایه گذاری در این شرکت بسیار پایین است ، پرتو بار دخالتی در برنامه های آتی آن ندارد. پ

سرمایه اولیه شرکت با 35 نیروی انسانی، 10 میلیون تومان بوده که طی دو مرحله به 50 میلیارد تومان رسیده است. شرکت تک زر اندیشان نوآور 60 درصد و سیر کوثر 40 درصد مالکیت سهام را در اختیار دارند.